luni, 29 noiembrie 2010

ce scrii cand nu se intampla nimic interesant.....

N-am mai scris de mult. Mi-e dor sa scriu, dar in noiembrie nu s-au intamplat prea multe lucruri intersante. Vine insa decembrie, sper sa aiba pasi moi de zapada si beculete de Sarbatori. In ultima vreme imi plac mult lumanarele si imi place sa citesc la lumina lor, cu atat mai mult daca au si forme vesele :). Iar vine Craciunul, cu toate nebuniile lui, cu copii care cred in Mos Craciun. Eu credeam in Mos Craciun cand eram copil si ma bucur ca am avut ocazia sa cred ca exista. Copiii care cred in Mos Craciun si Mos Nicolae au sansa sa stea mai mult in lumea povestilor si sa creada ca miracolele se pot intampla. Postarea asta este cea de care ma sperii de mult... cea in care nu scriu despre un eveniment concret, ci pierd timpul palavragind vrute si nevrute... si, totusi, vine luna in care ne gandim mai mult la ce cadouri sa le facem celor dragi, unde si cu cine vrem sa petrecem Craciunul si Revelionul. Pentru mine e o traditie ca in fiecare an sa merg acasa de Craciun. Abia astept si anul asta. Sper sa mai gasesc acasa cd-urile cu colinde internationale clasice sau poate o sa fac unele noi romanesti... O sa ajung acasa pe 24 seara, o sa fiu cea care aduce Craciunul... sper si zapada, daca nu vine mai devreme... Mi-e dor de casa si de parinti, de Ada si Dan si cred ca o sa incep sa fac lista cu cadouri pentru fiecare... Pe mai tarziu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu