sâmbătă, 30 octombrie 2010

Halloween in Hard Rock Cafe

    Halloween vine de la All Hallows Even, o veche sarbatoare celtica ce se apropie ca semnificatie de sarbatoarea crestina "Ziua tuturor sfintilor". Prima atestare este in secolul al 16-lea, desi sarbatoarea este mult mai veche si a fost popularizata in Statele Unite de imigrantii irlandezi.
    Si acum sa ajungem la partea interesanta, Trooper de Halloween in Hard Rock Cafe, unde am fost tot cu prietena mea de la departamentul "presa", care ma ia din cand in cand cu ea la concerte. Intarzii la intalnirea cu prietena mea, ajungem intr-un final, gasim si clubul, ea intra, eu trebuie sa astept, pentru ca a intrat in fata un domn in costum, iar eu aveam geaca de fas. Intru si ne asezam la masa de presa, bineinteles langa masa Trooper-ilor si a invitatilor lor, care nu prea au stat pe acolo. Toata lumea a stat mai mult langa scena.
    Clubul e foarte dragut amenajat, cu barul in centru, deasupra atarnand tobe, chitari agatate pe pereti, afise si discuri. Chelnerii erau si ei costumati adecvat. Desi denumirea contine cuvantul "rock", cei care vin aici nu sunt genul care ar veni in mod obisnuit la un concert rock, ci mai degraba oameni care au bani, iesiti la un restaurant de fite.
    Pana sa inceapa concertul, mi se fac poze ca sa fie setata camera :)). Baietii urca pe scena si incepe show-ul. Una dintre primele piese a fost "Here I go again" de la White Snake. Au cantat doar cover-uri, astfel ca toti sa stie piesele. Prima parte a durat cam o ora, cu "Mama, I'm coming home", "Breaking the law", "Knocking on heaven's door", "Bed of roses", "Jail house rock", "Soldier of  fortune", "You shook me all night long" si alte piese pe care Coiotul a cantat impreuna cu publicul. Apoi a urmat concursul de costume, castigat de pirat, vrajitoarea cea mica si dragalasa si diavolita. Momentul celor de la club a fost foarte marfa, toti chelnerii au urcat pe scena costumati si au dansat pe "Bad" a lui Michael Jackson. Partea a doua din concert a fost interesanta. Cred ca s-a intamplat cel putin un lucru pe care Coiotul nu l-a mai patit niciodata: o mireasa furata a ajuns pe scena la una din piesele celor de la Queen, iar Coiotul a observat abia cand era in fata lui si a parut foarte susprins :). Si tot Coiotul a avut parte si de un duet hazliu cu o tanara domnisoara foarte "true", care a tinut sa cante cu ei la piesa "You give love a bad name", cu accent pe bad name. Cred ca toti au ras la faza asta. Trooper-ii au facut un show nemaipomenit, chitarile si tobele s-au auzit perfect, iar vocea lui Coiot a fost din nou "la inaltime".
    Au incheiat cu "Highway to hell", pe care m-am postat aproape de scena langa prietena mea si am dat din cap amandoua, sa fim sigure ca nu o sa uitam asa de usor seara asta. Pe drum, in taxi, ne uitam pe sarite la cele nu mai putin de patru sute de poze de pe camera.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu