duminică, 24 octombrie 2010

Iesire la teatru

    Ieri am fost la teatrul Masca, piesa se numeste "Gigi amoroso". Am fost impreuna cu cativa prieteni de ai mei, Anca, Lavi si Dan, Emi, Laura. Emi e cel care a reusit sa faca rost de bilete. Dupa multe asteptari de prieteni, printre care si eu, ajungem totusi la timp la piesa. Simona ne aduce biletele, intram, ne ocupam locurile, fetele discuta despre tinutele pe care o sa le poarte la nunta Deliei, fosta lor colega din facultate, Anca il intreaba pe Emi daca nu vrea sa mearga cu ea la nunta, ca raspuns Emi intreaba daca poate sa vina fara sa plateasca :)). Incepe piesa, la inceput ne-am cam speriat un pic, ni se parea ca nu am intrat unde trebuia, dar apoi atmosfera piesei s-a facut simtita. A fost o diversiune placuta de la viata de zi cu zi. Piesa a durat cam o ora si jumatate, dupa care ne-am dus la Unirii, la un pub care imi place. M-a sunat sora mea si nu am putut sa raman foarte mult. Asa ca mi-am luat ramas bun de la prietenii mei si am mers sa ma intalnesc cu sora mea. Am fost pe la ea putin si apoi, can ei s-au hotarat sa iasa in Culture House, am mers acasa. Cam atat pentru sambata asta :).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu